Модуль 5. Рефлексія
Завдяки даному модулю, ми дізналися, як можна підтримувати та контролювати навчання учнів за допомогою Інтеренет- ресурсів, які форми роботи допоможуть визначити рівень та якість набутих знань та навичок. Ознайомились з правилами користування інтернет-ресурсів, дізнались багато нового про авторське право, створили презентацію з даної теми, ознайомились з правилами оформлення бібліографії, почали складати власний бібліографічний список.
Кожного дня робота стає важчою. Важко складати сам бланк плану проекту, визначитись з тим, скільки триватиме проект, залишається дуже багато недоробленої роботи. Трохи полегшує навчання спілкування з іншими, можливість поділитися думками, порадити щось та отримати пораду у відповідь.
Завдяки даному модулю, ми дізналися, як можна підтримувати та контролювати навчання учнів за допомогою Інтеренет- ресурсів, які форми роботи допоможуть визначити рівень та якість набутих знань та навичок. Ознайомились з правилами користування інтернет-ресурсів, дізнались багато нового про авторське право, створили презентацію з даної теми, ознайомились з правилами оформлення бібліографії, почали складати власний бібліографічний список.
Кожного дня робота стає важчою. Важко складати сам бланк плану проекту, визначитись з тим, скільки триватиме проект, залишається дуже багато недоробленої роботи. Трохи полегшує навчання спілкування з іншими, можливість поділитися думками, порадити щось та отримати пораду у відповідь.
Добре те що ви зрозуміли основні завдання в цьому модулі!!! Думаю у вас все вийде щодо плану.
ОтветитьУдалить